Thursday, October 15, 2020

[SOLVED] PC DESKTOP HP TAK BOLEH ON | OKCS KUALA LUMPUR

 

Kedai OKCS Kuala Lumpur bantu menyelesaikan masalah pc desktop hp tak boleh on



Didalam artikel kali ni admin nak membincangkan tentang masalah pc desktop hp tak boleh on. baru2 ni ,OKCS Kuala Lumpur didatangi seorang pelanggan  yang mengadu desktop HP nya itu tak boleh nak on.Pelanggan kami meminta bantuan daripada kami supaya memeriksa masalah tersebut.


Tanpa membuang masa, Technician OKCS Kuala lumpur memulakan proses mencari punca masalah pc desktop HP tak boleh on tersebut.



setelah mengenal pasti punca dan beberapa kaedah, technician kami mendapati masalah pc desktop hp tidak boleh on ini berpunca dari power supply yang tidak lagi berfungsi.



jadi admin segera mencadangkan kepada pelanggan bahawa, power supply pc itu perlu ditukar untuk menghidupkan semula pc itu seperti sedia kala. 

admin menerangkan secara terperinci bahawa desktop HP jenis ini mempunyai power supply dari golongan yang special sedikit kerana bentuk dan outputnya yang berlainan dari power supply yang lain.pelanggan bersetuju setelah berpuas hati dengan penerangan yang diberikan. selain itu admin juga menawarkan harga yang berpatutan dengan bajet yang sedia ada.




techinician OKCS Kuala Lumpur hanya mengambil masa satu hari untuk menukar power supply tersebut dan menjalankan ujian. selepas power supply ditukar, pc itu dapat di on kan seperti biasa.



pelanggan kami sangat berpuas hati dan merasa sangat gembira dengan memilih OKCS Kuala Lumpur sebagai tempat untuk meminta bantuan bagi menyelesaikan masalah pc desktop HP tak boleh on.

kami di sini turut berasa gembira kerana dapat membantu pelanggan yang berdepan dengan masalah teknikal sebegini.



-->>Nak tukar power supply yang rosak?

-->>Nak diagnos secara percuma?

-->> Tercari-cari kedai REPAIR LAPTOP CHERAS?


Anda boleh hubungi OKCS Kuala Lumpur:-

03 - 4816 6107 - zakwan (Whatsapp pun boleh)


Lokasi OKCS Kuala Lumpur:-

  • 2 minit dari Kolej Universiti Poly-Tech Mara Taman Shamelin
  • 3 minit dari LRT Pandan Jaya
  • 5 minit dari Sunway Velocity Mall
  • 10 minit dari Pantai Hospital Ampang
  • 11 minit dari MyTown Shopping Mall
  • 12 minit dari Plaza Low Yat
  • 13 minit dari Tesco Extra Ampang
  • 20 minit dari Terminal Bersepadu Selatan (TBS)

No comments:

Post a Comment

ARTIKEL PILIHAN

FUNGSI COOLING PAD LAPTOP | REPAIR LAPTOP KUALA LUMPUR

  FUNGSI COOLING PAD LAPTOP Artikel ini membincangkan tentang fungsi cooling pad laptop.  Kedai repair laptop Kuala Lumpur akan berkongsi ke...