Wednesday, October 14, 2020

[SOLVED] LAPTOP LENOVO HINGE PATAH | REPAIR LAPTOP CHERAS

 

Kedai repair Laptop Cheras bantu menyelesaikan masalah laptop lenovo hinge patah.


Artikel ini membincangkan tentang masalah laptop lenovo hinge patah.
Baru-baru ini kedai repair Laptop Cheras didatangi oleh seorang pelanggan yang meminta kami menyelesaikan masalah laptop lenovo hinge patah.







Tuan punya lenovo memberitahu kepada kami,apabila dia membuka laptop itu, dia perasan housing luar seakan terangkat.Apabila technician kedai repair Laptop Cheras mendiagnos laptop tersebut,ternyata masalah berpunca dari masalah laptop lenovo hinge patah,itu sendiri.Pelanggan kami meminta kami membaiki laptop tersebut dengan kadar segera kerana dia harus mengunakan laptop itu atas urusan kerja.Dan technician kami segera menyelesaikan masalah lenovo tersebut sejurus selepas pelanggan kami tinggalkan kedai repair laptop cheras.




Sedang technician kami meneruskan untuk membaiki hinge tersebut. technician kami perasan yang hinge tersebut pernah dibaiki di tempat lain sebelum ini. jadi admin terus menghubungi pelanggan tersebut untuk mengenal pasti sama beliau pernah hantar ke tempat lain atas masalah sama. beliau mengatakan bahawa betul dia pernah hantar ke tempat lain, tetapi hinge tersebut tidak tahan lama. 




melihatkan kepada keadaan lama, kedai tersebut tidak dressing hinge ini dengan kemas.dan juga keadaan nya yang terlihat tidak memuaskan menyukarkan kerja technician kami.

Setelah technician kami selesai baiki hinge laptop tersebut,masalah laptop lenovo hinge patah dapat diselesaikan.Dan kini laptop tersebut boleh digunakan seperti sediakala.Pelanggan kami tersenyum gembira apabila laptopnya dapat dibaiki dengan kadar masa yang cepat.Apa yang penting adalah kepuasan pelanggan sangat dititikberatkan oleh kami di kedai repair Laptop Cheras.


-->>Anda ada masalah HINGE PATAH?


                        hubungi kami!!
boleh menyelesaikan hampir kesemua jenama laptop!!!

-->>Nak diagnos secara percuma?


-->> Tercari-cari kedai REPAIR LAPTOP CHERAS?



Anda boleh hubungi OKCS Kuala Lumpur:-

03-4816 6107  - zakwan  (Whatsapp pun boleh)


Lokasi OKCS Kuala Lumpur:-

  • 2 minit dari Kolej Universiti Poly-Tech Mara Taman Shamelin
  • 3 minit dari LRT Pandan Jaya
  • 5 minit dari Sunway Velocity Mall
  • 10 minit dari Pantai Hospital Ampang
  • 11 minit dari MyTown Shopping Mall
  • 12 minit dari Plaza Low Yat
  • 13 minit dari Tesco Extra Ampang
  • 20 minit dari Terminal Bersepadu Selatan (TBS)

No comments:

Post a Comment

ARTIKEL PILIHAN

FUNGSI COOLING PAD LAPTOP | REPAIR LAPTOP KUALA LUMPUR

  FUNGSI COOLING PAD LAPTOP Artikel ini membincangkan tentang fungsi cooling pad laptop.  Kedai repair laptop Kuala Lumpur akan berkongsi ke...